My “Blue” Cover

Long time not updating this blog. I get busy time and I think it is because of my beloved but old modem too. Hehehe…

YG Entertainment hold cover contest and I made one with my friend. Wanna take a look?

Lama tak update blog nih. Aku sedang sibuk dan kupikir gara-gara modem tercinta tapi tuaku itu deh. Hehehe…

YG Entertainment mengadakan cover contest dan Aku membuat satu bareng temanku. Mau lihat?

How?
It isn’t that good but I’m satisfied enough because we just do it within three days. Took times which we could gather in the middle of our busy times, stayed over night too. Tiring but really it’s so fun to work with friend. So, I think we’ve done our best and have no regrets. n_n

Ini nggak terlalu bagus tapi aku cukup puas karena kita bikin ini dalam waktu tiga hari. Mencuri waktu kami bisa ngumpul ditengah-tengah kesibukan kami, begadang juga. Capek tapi bener-bener menyenangkan kerja bareng temen. Jadi, kupikir kita telah melakukan yang terbaik yang kita bisa dan gak nyesel. n_n

Caw!

Leave a smile, please...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s